KPSS-2023/2 Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemize Yerleşen Adayların Başvuru Süreci
Öncelikle Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı (ÖSYM) tarafından KPSS-2023/2 yerleştirme sonuçlarına Üniversitemiz kadrolarına atanmaya hak kazanan siz adaylarımızı, İskenderun Teknik Üniversitesi ailesinde görmekten mutluluk duyuyoruz. Söz konusu yerleştirme işlemleri hakkında hazırlanan duyuru aşağıdaki gibidir.
Bu duyuru; 2023/2 sayılı KPSS yerleştirmeleri sonucunda Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı (ÖSYM) tarafından Üniversitemize yerleştirilen adayların atama işlemlerinin yapılabilmesi için hazırlanmıştır.
Tüm kadrolar için geçerli olan belgeler;
- Açıktan Atama Başvuru Dilekçesi ("Açıktan Atama Başvuru Dilekçesi (KPSS)" ilgili forma ulaşmak için tıklayınız.)
- Açıktan Atama Başvuru Formu ("Açıktan Atama Başvuru Formu" ilgili forma ulaşmak için tıklayınız.)
- Diploma veya Mezun Belgesi, (e-Devlet’ten alınan karekodlu, noter onaylı sureti veya resmi kurumlarca onaylanmış ıslak imzalı/mühürlü örneği),
- Nüfus Cüzdanının Aslı ve Fotokopisi
- Son 6 Ay İçerisinde Çekilmiş 12 Adet Vesikalık Fotoğraf
- Mal Bildirim Formu ("Mal Bildirim Formu" ilgili forma ulaşmak için tıklayınız.)
- Adli Sicil Kaydı (E-Devlet sistemi üzerinden temin edilebilir.)
- Askerlik Durum Belgesi (E-Devlet sistemi üzerinden temin edilebilir. Tecil veya Askerliğin yapıldığına dair tarihler belirtilmemiş ise askerlik şubesinden alınacaktır.)
- Sağlık Kurulu Raporu (Tam Teşekküllü Devlet Hastanesinden “Memur Olabilir” ibareli olacaktır.)
- Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi (e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.),
- Evlilik Cüzdanı Fotokopisi (Evli ise)
- Nüfus Kayıt Örneği (Vukuatlı). (e-Devletten alınan karekodlu belgeler kabul edilir.),
- KPSS Yerleştirme Sonuç Belgesi (osym.gov.tr sistemi üzerinden temin edilebilir.)
- KPSS Sınavı Sonuç Belgesi (osym.gov.tr sistemi üzerinden temin edilebilir.)
- SGK Tescil ve Hizmet Dökümü (e-Devlet sistemi üzerinden SGK sayfasından “SGK Tescil ve Hizmet Dökümü” başlığı altında “Barkodlu Belge Oluştur” sekmesinden alınmaktadır.) (Sigortalı hizmeti olan veya olmayan tüm adaylar bu belgeyi teslim etmek zorundadır (Barkodu/Karekodu okunaklı). SGK tescil ve hizmet dökümü belgesinde son bir yıl içinde kamuda sigortalı hizmeti görülenler (İŞKUR dahil) belirtilen belgeyi eklemeleri gerekmektedir.),
Atama Takvimi;
Duyuru Tarihi
|
10 Ocak 2024
|
Başvuru Süreci
|
10-25 Ocak 2024
|
* Açıktan ataması yapılacak adaylara ait belge teslim tebligat yazıları, adayların ikamet adreslerine gönderilecek olup, adaylar ilgili tebligatı teslim aldıkları tarihten itibaren 15 (on beş) gün içerisinde belgelerini Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. |
* Açıktan ataması yapılacak adaylar için belge teslim ve atama tebliğ yazıları için gönderilecek tebligatlar ikamet adreslerine gönderilecek olup, atama yazısının teslim tarihinden itibaren 15 (on beş) gün içerisinde göreve başlanması gerekmektedir.
|
Başvuru Bilgileri;
Başvuru Yeri
|
İskenderun Teknik Üniversitesi (İSTE) Personel Dairesi Başkanlığı
|
Başvuru Şekli
|
Üniversitemize yerleştirilen adayların son başvuru tarihine kadar duyuruda yer alan başvuru belgeleri ile birlikte Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen başvurmaları gerekmektedir.
|
İletişim Bilgileri;
Adres
|
İskenderun Teknik Üniversitesi (İSTE) Personel Dairesi Başkanlığı Merkez Kampüs, 31200, İskenderun / Hatay / Türkiye
|
İletişim
|
Santral : 0.326 613 56 00 – 613 70 80 – 617 82 76
Dahili : 1204 - 1207
|
İnternet Adresi
|
https://iste.edu.tr
|
Başvuruda Gecikme Olabilecek Mazeretler;
a)Askerlik Görevini Yapmakta Olanlar
Başvuru tarihine kadar mazeretlerini belirttikleri bir dilekçe ile birlikte askerlik durum belgesini başvuru yerine ulaştırmaları gerekmektedir (posta yoluyla gönderilebilir). Bu durumda olan adayların askerlik süresi boyunca hakları saklı tutulmakta olup, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 82 nci ve 83 üncü maddeleri uyarınca terhis tarihlerinden en geç 30 gün içerisinde atanabilmeleri için başvuru belgeleri ile birlikte başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Aksi takdirde hak iddia edemeyeceklerdir.
b)Hastalık Sebebiyle Başvuruda Bulunamayanlar
Adayın hasta olması ve başvuru tarihinde raporlu olması durumunda, mazeretlerini belirttikleri bir dilekçe ile birlikte hastalık raporunun başvuru tarihine kadar başvuru yerine ulaştırmaları gerekmektedir. (posta yoluyla gönderilebilir).
Başvuruların Geçersiz Sayılacağı Durumlar;
Yanlış, yanıltıcı ve yalan beyanda bulunanlar ile KPSS Tercihleri esnasında tercih edilen kadro için istenilen genel ve özel şartları ve 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48 nci maddesinde belirtilen şartları taşımadığı tespit edilen adayların başvuruları geçersiz sayılacak olup, atama işlemleri gerçekleştirilmeyecektir.
Atamaların Yapılması;
Başvuru belgelerini belirtilen tarihte teslim eden ve yapılacak inceleme ve 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu neticesinde arşiv araştırması olumlu olan adayların atama işlemlerinin ivedilikle yapılması planlanmaktadır.
Göreve Başlama;
Atama işlemlerinin tamamlanmasının ardından adaylar,
- İstekleri halinde aynı gün atama yazıları tebliğ edilerek göreve başlayabilirler,
- İkametgâh yerine göre;
a) İkamet yeri Hatay dışında olan adaylar atama yazılarının kendilerine tebliğ tarihinden itibaren 15 (on beş) gün içerisinde göreve başlamak zorundadırlar.
b) İkamet yeri Hatay olanlar ise atama yazılarının kendilerine tebliğ edildikten sonraki ilk iş günü göreve başlamak zorundadırlar.
3. Nakil yoluyla gelecek olan adaylar, kurumlarının atama onayını kendilerine tebliğ etmesini takip eden 15 (on beş) gün içinde kurumlarıyla ilişiğini keserek Üniversitemizde göreve başlamak zorundadırlar.
İskenderun Teknik Üniversitesi Rektörlüğünce duyurulur.