İSTE 4/B Sözleşmeli Personel Alımı Kapsamında Yerleştirilmeye Hak Kazanan 3. Yedek Adayların Listesi ve Belge Teslim Süreci
Bilgilendirme:
Yerleştirilmeye hak kazanan 3. yedek adaylar ile ilgili ilan metninin tamamını dikkatli bir şekilde okuyarak aşağıda istenen belgeleri eksiksiz teslim ediniz.
657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4 üncü maddesinin (B) fıkrasına göre Sözleşmeli Personel olarak istihdam edilmek üzere 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar’ın “Sınav Şartı” başlıklı Ek-2 inci maddesinin (b) fıkrasına göre 2020 KPSS (B) grubu puan sırası esas alınmak suretiyle Üniversitemize alınacak 21 (yirmi bir) adet destek personeli için, açık kadro sayısı kadar asıl ve açık kadro sayısının 2 (iki) katı kadar yedek adayın belirlenmesi amacıyla, Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen veya posta yoluyla müracaat ederek başvuru dilekçesi ile ilanın özel şartlar kısmında belirtilen belgelere ek olarak istenilen belgeleri teslim eden adayların belgeleri incelenmiştir.
Başvuru koşullarını taşıyan ortaöğretim (lise ve dengi) mezunu adaylar için 2020 KPSS (B) grubu KPSS (P94) puanı sıralaması (en yüksekten en düşüğe doğru) esas alınarak, ilan edilen pozisyon sayısı kadar asıl aday olarak hak kazananların isimleri ile ilan edilen pozisyon sayısının iki katı kadar yedek aday isim listeleri belirlenmiştir.
Sözleşmeli pozisyona yerleştirilmeye hak kazanan 3. yedek adaylar, 01.08.2022 - 08.08.2022 tarihleri arasında aşağıda talep edilen belgelerle birlikte, İskenderun Teknik Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına şahsen başvurmaları gerekmektedir. Belirlenen süre içinde başvuru yapmayan veya göreve başlamayan yedek adaylar, yerleştirme haklarından feragat etmiş sayılacak olup söz konusu 3. yedek adayların yerine puan sıralamasına göre yedek adaylardan alınacaktır. Belgelerin tesliminden sonra ilan şartları yönünden yedek adayların durumları incelenecek olup, göreve başlatılmak üzere yedek adaylar ayrıca bilgilendirilecektir.
Önemli Açıklamalar:
Bu duyuru ve sıradaki yedek adaylar için izleyen duyurular tebliğ mahiyetinde olup adaylara ayrıca posta ile bir tebligat yapılmayacaktır.
- 5510 sayılı Sosyal Sigortalar Kanunu ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu ile 30.06.2012 tarih ve 28339 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanununun 15-2 maddesinde belirtilen “tehlikeli ve çok tehlikeli sınıfta yer alan iş yerlerinde çalışacakların, yapacakları işe uygun olduklarını belirten sağlık raporu olmadan işe başlatılamaz” hükmü gereği, yerleştirilenlerin yapacakları işe uygun olduklarını (Başvuru yaptığı unvanda görev yapabilir ibareli) belirten sağlık raporunu teslim etmeleri gerekmektedir.
- Kurumlardan temin edilen belgeler ile e-devlet sistemi üzerinden temin edilen belgelerin karekodlu çıktı veya ıslak imzalı onay tarihlerinin yedek aday yerleştirme işlemlerinin başvuru tarihleri içerisinde olması gerekmekte olup aslı getirilmeyen fotokopi belgeler geçersiz sayılacaktır. Teslim edilen belgeler, silik, çizik, yırtık, soluk, onaysız veya karekodsuz olmaması gerekmektedir.
- Başvurularda belgelerin asıllarını ibraz edenlere resmi onay kurumumuzca yapılabilir.
- Atamaya esas başvuru belgeleri fiziki olarak Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim edilecek olup süresi içinde yapılmayan ya da eksik belgeli yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Müracaat sonunda gerçeğe aykırı belge ya da beyanda bulunan adaylar hakkında yasal işlem yapılacak olup, atamaları yapılmış ise atamaları iptal edilecektir. Üniversitemiz tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
- İlgili pozisyonlara yerleşmeye hak kazanan adaylardan, belirlenen yasal süreler içinde göreve başlamayacak durumda olanların 2 (iki) iş günü içerisinde Rektörlüğünüze yazılı dilekçe ile bildirmeleri gerekmektedir.
Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:
- Feragat Dilekçesi (Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı internet sitesinin “Belge ve Formlar” kısmından temin edilecektir.)
- Başvuru Dilekçesi (Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı internet sitesinin “Belge ve Formlar” kısmından temin edilecektir.)
- Açıktan Atama Başvuru Formu (Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı internet sitesinin “Belge ve Formlar” kısmından temin edilecektir.)
- Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (e-Devlet’ten alınan karekodlu, noter onaylı sureti veya resmi kurumlarca onaylanmış ıslak imzalı/mühürlü örneği)
- Nüfus Cüzdanının Aslı ve Fotokopisi
- Son 6 Ay İçerisinde Çekilmiş 6 Adet Vesikalık Fotoğraf
- Mal Bildirim Formu (Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı internet sitesinin “Belge ve Formlar” kısmından temin edilecektir, arkalı-önlü çıktı alınacaktır.)
- Adli Sicil Kaydı (E-Devlet sistemi üzerinden temin edilebilir.)
- Askerlik Durum Belgesi (E-Devlet sistemi üzerinden temin edilebilir. Tecil, muafiyet veya askerliğin yapıldığına dair belgelerde, ilgili başlangıç ve bitiş tarihleri belirtilmemiş ise askerlik şubesinden askerlik durum belgesi alınacaktır.)
- Sağlık Kurulu Raporu (Heyet Raporu) (Tam Teşekküllü Devlet Hastanesinden “Başvuru yaptığı unvanda görev yapabilir” ibareli olacaktır.)
- Yerleşim Yeri (İkametgah) ve Diğer Adres Belgesi (E-Devlet sistemi üzerinden temin edilebilir.)
- Evlilik Cüzdanı Fotokopisi (Evli ise)
- Nüfus Kayıt Örneği (Vukuatlı)(E-Devlet sistemi üzerinden temin edilebilir.)
- SGK Tescil ve Hizmet Dökümü (E-Devlet sistemi üzerinden SGK sayfasından “SGK Tescil ve Hizmet Dökümü” başlığı altında “Barkodlu Belge Oluştur” sekmesinden alınmaktadır.) Sigortalı hizmeti olan veya olmayan tüm adaylar bu belgeyi teslim etmek zorundadır (Barkodu/Karekodu okunaklı). SGK tescil ve hizmet dökümü belgesinde son bir yıl içinde kamuda sigortalı hizmeti görülenler (İŞKUR dahil) aşağıda 14.maddede belirtilen belgeyi eklemeleri gerekmektedir.
- Son 1 (bir) yıl içinde kamu kurumlarında çalışması bulunanların, hangi statüde çalıştıklarını ve ne şekilde işten ayrıldıklarını gösterir ilgili kurumdan alacakları onaylı belge.
- 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında hazırlanan Üniversitemiz “Açık Rıza Beyanı” (Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığı internet sitesinin “Belge ve Formlar” kısmından temin edilecektir.)
Yerleştirilmeye Hak Kazanan 3.Yedek Aday Listesine Ulaşmak İçin Tıklayınız.