Yeni Kayıt Yaptıran Öğrencilerin Yapması Gerekenler
1. iste uzantılı e-posta oluşturmalı ve iste uzantılı yeni oluşturduğunuz adres ile obs(öğrenci bilgi giriş sistemi) şifrenizi almalısınız.
(E - Posta Almak için TIKLAYINIZ)
2. Kayıt esnasında aldığınız öğrenci numaranız ve şifrenizle( 1.adımda belirtilen iste uzantılı e-postanızı oluşturduktan sonra e-devlet şifrenizle sisteme giriş yaparak yeni şifre oluşturabilirsiniz ) sisteme giriniz.
3. Ders kaydı işlemini yapınız. (dersleriniz Müfredat/Bölüm dışı sekmesi altından seçebilirsiniz.)
4. Ders seçimi yaptıktan sonra harç ücreti çıkar ise Halk Bankasından ödemenizi yapınız.
5. Danışmanınızın sistemden 2.onayı vermesini takip ediniz. (Bir sorun yaşarsanız danışmanınıza veya ilgili anabilim dalınıza ulaşmanız gerekmektedir.)
Yukarıda belirtilen işlemlerden sonra öğrenciliğiniz aktif hale gelecektir.
Harç ödemeleri aktif öğrenci olup sistemden ders kaydı yaptıktan sonra halk bankasına öğrenci numarası ile yatırılacaktır.
Halk bank şube,atm veya mobil uygulama üzerinden derslerinizi seçtikten sonra öğrenci numaranız ile ücret ödemesi yapabilirsiniz. (HALKBANKASI DIŞINDAKİ BANKALAR BU İŞLEM İÇİN KULLANILMAMAKTADIR.)
Mobil uygulama adımları:
Ödemeler ---> Fatura ve Kurum Ödemeleri ---> Eğitim ---> İskenderun Teknik Üniv.
Gelen ekranda öğrenci numarasını girerek devam ediniz.
Not: Dekontu saklayınız.