BİRİM KALİTE ÇALIŞMALARI (ARALIK 2024)
05.12.2024 tarihinde Koordinatörlüğümüzde gerçekleştirdiğimiz toplantımız dahilinde aşağıdaki gündem maddeleri görüşülmüştür:
- Birime yeni görevlendirilen personelin görev dağılımının kesinleştirilmesi ve tebliği
- Hali hazırda yürütülen süreçlerle ilgili olarak süreç sorumlularının diğer çalışanları ve birim amirini bilgilendirmesi
- Yeni görevlendirilen personellerin birim içi eğitimlerinin nasıl yürütüleceği ve bu eğitimden sorumlu olan personel(ler)in belirlenmesi
-Koordinatörlük bünyesinde yürütülen iş ve işlemler hakkında bilgi alışverişi
-Koordinatörlük bünyesinde yürütülen iş ve işlemlerin aksamaması ve devamlılığın sağlanması hususlarında gerekli aksiyonların ve tedbirlerin alınması
Bir sonraki birim kalite komisyonu toplantısında aşağıdaki başlıkların görüşülmesi kararlaştırılmıştır:
-Her personelin kendi görev alanı ile ilgili diğer meslektaşlarını ve birim amirlerini bilgilendirmesi
-1-4 no’lu kararlarda belirtilen hususların takibi noktasında değerlendirme yapılması
-Güncel gelişmeler hakkında bilgi ve görüş alışverişinde bulunulması
-Koordinatörlüğümüzün alt hedeflerin ve eylem maddelerinin belirlenmesi
-Kalite Güvence Sistemi ile ilgili ölçülebilir nitelikteki birim hedeflerini, bu hedeflerle ilgili birim performans göstergelerinin belirlenmesi, gözden geçirilmesi, planlanması ve uygulanması